Super Ladies
Budak Paling Aku Sayang :)
Friday 27 January 2012 | 01:25 | 0 comments
Hai . Sape budak atas nie ? Dielah girlfriend aku kat sekolah . Yes ! Aku lesbian . Kau sebok ape psal ? Ok , name die Afifah . Panggill die p-pah :) Die nie baik tau . die ikot je ckp aku . tapi aku nie kadang-II tak suke dngr ckp org . Tapi budak atas nie lagi lahh , tak suke dngr ckp aku . Die ade domo , aku jeles gile babe lahhh.Kalau die bwk nset g skolah , aku lah jadi model domo die.Die nie baik tawwww !! MACAM AKU !
Die takk kedekut , tak taik idong mashin ! Dy slalu nak lmpang pipi aku time aku ngantook dlm kelas.WEEE Best kawan dgn die.Caring je lebey , Aku ngn die dah mcm adek bradik dah . Apepe aku nak msti die bagi.Aku je kdg-II jahat ngn die . Aku suke sakitkan hati die.Tapi aku sayang die.Ckgu slalu nk pisahkan kiteorg sbb ktorg kuat gosippppp ! Bising lebih dlm kelas.Die slalu kene marah dgn aku . Tapi die sabo jerlah.Kadang-II die suke buat aku skit hati tahu ! Aku ngn die nie suke sngat pegi tnds . asyik muke kitorang je ke tndas , sbenarnye bukan nak tetttttttt sngat pun . saje jenjalan . kitorng nie due pupu.betol ppah ckap , GIGI KITE SAME , gigi senget ! nak kate aku , kau pon ! Haha .
Okeylah . *Takde Idea . Bye :)

Older Post | Newer Post
Tagboard

Credit
All By : Aqilah Imran